hari kedua...

hari kedua bercuti.hari ni nak sambung mengemas keliling rumah.ada tanya xmau balik as ka?as?amerika syarikat ka?a.setar!ohhh yaaa.kena fikir balik la.keputusan penting tu.mcm masa aku keluar dulu pun aku fikir panjang jugak.x kira la apa keputusan yg aku ambik semua org patut menghormatinya.x pyh la dok cari sbb apa aku x balik.kalau cari sbb apa aku x balik,kena cari plak sbb apa aku keluar.kalau sesat jalan kena bertanya,tp kalau banyak sgt bertanya akan bertambah sesat jalan.kdg2 banyak sgt buat kesimpullan sendiri pun pyh jugak.tengok je terus buat andaian.x betul pun.kadang2 tu x tengok pun terus buat andaian sendiri.tp bg aku semuanya ok sj.apa sj ketentuan tuhan akan berjalan seperti yg tuhan rancangkan.kita hambanya akan melakukan seperti kehendaknya.tp kalau ada yg aku buat tu ada sesetengah pihak rasa ianya memalukan.i'm very2 sorry.aku x boleh nak buat apa pun.kadang2 ada masa apa yg org lain buat aku pun rasa malu jugak.tp aku kena menghormati hak masing2 la.siapa aku yg nak mempertikaikan org lain.so kalau kena giliran aku pun kena mcm tu jugak la.tp kalau ada yg x puas hati jugak aku x boleh nak buat apa pun.renung2 sj la.tp aku agak berminat kalau ada ofis aku kat sg yan.SG YAN!aku teringin jugak nak rasa ofis kat tepi tangga.syok jugak kot.tp boleh ka?bulan dgn bintang je manusia x boleh buat.kalau ofis kat sg yan tu,apa barang sgt la.kacang la....!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai