ada pening ka?

smlm memang mayau sikit.tulis pun mcm merapu je.nak ceta tp mesej xtau pi mana.ada yg aku nak ceta tp otak berserabut sikit so sorry aje la.hari ni org makin ramai mai kat ofis aku sbb brim tu la.kali ni yg muda2 plak.aku tertarik pasal isu nak cerai sat supaya dpt brim utk suami dan isteri.sampai mcm tu sekali.ada yg sanggup ka?jgn la ada yg sanggup buat mcm tu.td pun kami hanya bercerita pasal pasangan cina yg bercerai mai minta borang brim tp kwn aku minta surat mahkamah kata bercerai.kalau yg islam lg payah la.kalau nak buat jugak,aku rasa belanja utk rujuk semula pun lg mahal dr rm500 tu.apapun tinggal dulu isu brim.nak ceta apa plak.memang aku pening ni.pening sbb apa ya?gaji dan kenaikan!hahhhh!dah terlepas ckp.oppppps.ada yg suruh rahsiakan.kan ka kakitangan kerajaan dpt kenaikan plak.dpt 6% lg.cukup la utk belanja.zaman la ni semua kena pakai duit.baru2 ni aku terbaca dlm paper pasal 2 puak kat kaki banjaran himalaya.satu puak tu hidup dlm kemunduran.yuran sekolah pun byr dgn kayu api.yg satu kampung lg dah maju.siap ada internet lg.ini sbb ada org putih yg dok daki kat situ.org putih memang x boleh nak dipisahkan dgn internet ni.org kampung tu dah pandai guna duit.ketua kampung tu kata ada yg x bagus jugak bila pandai guna duit tu.sbb banyak benda yg akan berubah bila depa teringin nak hidup mcm org putih tu.so ada bendaa yg kita korbankan utk kita dptkan sesuatu yg lain.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai