terbaru..

tengok gmbr tu?tu yg terbaru.mata pun dah jd semakin kecik.lama2 boleh terkatup kut.makin lama,aku rasa keadaan makin mencabar.apa yg mencabar?segala2 la.keja dah sudah tentu la.nak 'tackle' org pun mcm tu jugak.tackle?mcm sea-tackle plak bunyinya.mengorat ka?tackle ni x semestinya mengorat.buat baik dgn org tu pun tackle jugak.nak ambik hati org la.tp kalau ada yg anggap tackle tu mengorat,so i'm very2 sory la.baru2 ni kat ofis aku buat korban.meriah bebenor.memang amat meriah.dan baru aku rasa ini la satu2nya istimewanya bm ni.kat tempat lain x pernah aku jumpa lg.amat terasa keakrabannya masa hari raya korban ni.rupa2nya org 'tanjung' ni suka raya korban lg.depa buat 6 khemah.4 ekor lembu dan seekor kambing di sembelih.selepas tu siap pakat2 masak lg.semua pakat gotong royong.semua masakan aku rasa amat sedap sekali.xtau la pasal apa kali ni aku rasa amat teruja sekali dgn majlis.tahun sudah pun buat tp mungkin sbb jumlah korban kali ni banyak sikit kot.katanya ada sos black pepper yg amat sedap.aku x sempat rasa pun.tp bila aku dpt resepi,aku balik cuba buat sendiri.hasilnya boleh tahan la tp kena buat banyak kali aku rasa,baru jd kut.at-last aku order jugak yg siap dah sbb nak rasa.sayangnya aku x sempat ambik gmbr masa hari tu sbb amat sibuk.sibuk keja dan makan sekali.sementelah la ni banyak benda yg ada dlm otak aku.ada sj benda yg aku nak buat.harap2 semua yg aku nak buat berjalan lancar...insyaalllah!nak buat apa tu?baru2 ni tengok member aku pakai tudung yg kait benang kat tepi aku teringin nak buat.tudung tu ada jahit manik sekali.aku teringin nak buat la.pi beli semua kelengkapan nak buat tp sayang keadaan x mengizinkan.pakai cermin mata pun x boleh nak cucuk jarum.asyik dok suruh anak buah aku cucuk jarum je.mana tahan kann?tu x cuba mengait lg tu.mengait pun aku rasa aku out jugak.tp teringin benar nak buat.mungkin zaman dah berlalu.zaman dah berubah.aku bukan sweet 17 lg dahhh.kena sedar diri sama ni.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai