resepi.

kuah kacang memang kesukaan keluarga aku.tp resepi kuah kacang ni aku rasa amat istimewa sbb ada member baik aku yg buat promotenya dgn cara yg berbeza.dia buat kuah kacang kering.aku pernah cuba,memang sedap dan cepat.kalau kat rumah aku kat alma ni,aku guna sj kuah kacang tu sbb mudah.tp ada masanya aku tambah la ikut aku punya rasa.aku ni ikut mood sikit.ada masa aku manis.ada masa aku suka pedas.so aku blend je cili kering goreng letak dlm kuah kacang segera aku tu.kalau aku nak pedas,aku just tambah je.tp yg asasnya kena ada la.hak tu yg penting.kuah kacang tu dijual dlm bentuk kering.balik kat rumah kita cuma tambah air je.kalau yg rajin sikit tu boleh la tumis dgn minya sikit.minyak jgn banyak sbb kacang tu nanti akan mengeluarkan minyak yg banyak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai