pasal apa?

kadang2 soalan pasal apa ni agak payah nak di jawab.pasal apa jadi mcm tu?pasal apa jadi mcm ni?ada perkara yg berlaku mcm x lojik tp boleh jd jugak.kalau nak tanya pasal apa jenuh jugak nak jawab dgn guna akal yg pendek manusia ni.itu la qada dan qadar.ketentuan tuhan.apa yg terjadi akan tetap terjadi.hanya dgn doa kita boleh menghindarkan perkara yg buruk supaya tidak terjadi.kalau terjadi jugak itulah ketentuan dan ketetapan tuhan.hari ni cuba dok copy gmbr dlm internet,tp aku x reti la plak.adik aku kata kalau ambik gmbr guna kamera aku tu pun ok jugak.tp aku nak tengok dulu la.malas jugak aku nak buka kamera yg gedabak tu.kalau copy dr internet aku rasa lg murah dr ambik gmbr sendiri.aku kira nak jimat sj la ni.bukan x seronok guna kamera tu,tp kena kira kos jugak.org yg gaji x banyak ni gitu la.mcm jugak nak beli rumah besar yg kami layak beli tp lepas beli tu cukup ka duit nak makan plak.jgn plak dpt beli rumah besar sj tp soruu miss plak.td petang masa jalan nak balik keja,lalu ikut taman perumahan yg baru dok buat kat rumah aku.harga memang x usah ckp la.memang makin naik mendadak je.tp tengok pada bahan yg digunakan xla mahal sgt.yg peliknya tuanrumah asyik dok ganti dgn bahan yg lebih berkualiti.memang lg mahal la jdnya.xtau la pasal apa jd mcm tu.kalau beli tu,terima sj la dgn harga yg ditawarkan tu.nak ganti buat apa lg.kira mcm kena anggap elok la dah tu.(walaupun x berapa elok sgt).kalau ganti lg,harga rumah tu yg sebenarnya xtau la berapa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai