nak jd pakar motivate ke?

kisahnya hari ni sehari suntuk asyik dok dengar ceramah je.pg td dengar live perhimpunan bulanan dr kl.syok jugak.aku ni mcm biasa la,setengah jam je boleh dok setempat,lepas tu ghuyup la.dlm2 ghuyup tu syok jugak dengar org sana berckp.aku xtau la pangkat apa.tp apa yg dia ckp memang menarik.cara dia ckp pun menarik.menarik la sampai aku terjaga.dia tunjuk video kartun burung tu la.pengajaran yg dia ckp tu ialah jgn cuba jatuhkan ketua sbb kalau ketua jatuh x rugi apa2 pun,sbb anak buah jugak yg akan susah nanti.dlm aku dok cari video tu td jumpa yg ketam tu.wahhhh...!menarik jugak.bg aku la.ada sorang lg yg bercakap ceta pasal masa dia sekolah dulu dpt duit poket 15 sen je.dulu2 biasa la.aku ingat lg masa kali pertama aku dpt pelarasan gaji kat lhdn,makdatuk aiiiii!punya la banyak duit aku rasa.boleh beli mcm2 masa tu.aku plak baru masuk keja.tp aku dpt yg paling corot la.org yg lama lg banyak aku tengok.kiranya sampai boleh tukar kereta baru la.kalau lah masa boleh berputar kembali,aku paling suka masa tu.la ni x seseronok mcm masa tu.dpt duit banyak pun tengok2 harga emas lg melambung.apa boleh buat.kiranya duit tu x cukup banyak la.nak buat mcm mana aku x jd pakar ekonomi...!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai