rasa nak marah ka????

kadang2 ada jugak masanya tahap kemarahan kita mcm dah over limit.masa tu yg ada org yg jd tenggelam punca tu.boleh buat mcm2 bila dipengaruhi oleh 'macam2'.hahahaha!ada yg suka pengaruh org ka?ada plak yg memang suka dipengaruhi.well,dah mcm memang dah kena dah.mcm tu la baru boleh kata suka sama suka.ada plak yg suka sama x suka.x sedar plak apa yg di buat tu org x suka tp asyik dok buat jugak.org bg klu pun x paham2 jugak.bg aku utk org yg mcm tu biar pi sj kat dia.lama2 berhenti jugak tu.hujan pun berhenti.kalau x berhenti maunya banjir.ada jugak jd banjir kilat.tetiba je banjir.mula2 tu aku ingat mls dah nak update blog ni,sbb mata rasa jd penat seminggu dua ni.tp bila difikirkan balik,kalau aku x tulis dlm blog ni aku nak luahkan apa yg aku rasa kat mana lg.kalau nak marah.kalau nak sedih.nak menangis ka.seronok ka.syok jugak kalau ada tempat nak tulis.kalau nak ceta pun boleh jugak.tp payah jugak la kalau nak ceta kat semua org.pyh sbb sekarang ni semua org dah sibuk.ada jugak yg dah pindah jauh2.xkan plak nak call nak ceta.leceh jugakkan.kalau kat cc ni,dok dgn budak2 la.mcm budak2 plak rasa.rasa muda?nampak muda?hehehehe,lu fikir la sendiri!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai