perubahan..

Memang banyak berbeza dulu dan sekarang.la ni budak2 dok asyik main game aje.tp memang benda tu sj yg ada pun.nak main kat padang permainan takut kena kencing tikus plak sbb kotor sgt.aku baru sj terbaca dlm paper,budak2 yg umur 3 tahun tu dah pandai tekan i-pad main game.itu budak yg 3 tahun.yg besar sikit lg pandai la.itu sbb budak2 banyak yg obes.dah jd gemuk sbb x exercise langsung.baru pg td aje aku ikut serta kursus exercise.memang suka la kita nihhh..benda2 yg mcm gini.boleh lompat sikit2.ada plak cikgu earobic yg x lasak sgt.kalau yg lasak sgt,sorry la aku nak ikut sgt.x suka la aku dok penat2 kan badan.tp satu yg seronoknya ialah berat badan aku dah jd kurang....yahooooo.com.hehehehe. Minggu ni dan baru aku boleh nak update blog aku ni.minggu sudah mak aku x berapa sihat.so kena pay attention kat dia sj.tu plak aku tengah susun balik jadual aku.jadual pemakanan pun dah berbeza.no more makan sedap2 dah.makan ala kadar je.selebihnya aku ambik yogurt.kira berjaya jugak la aku sbb dah sekilo berat badan turun.kat ofis mcm biasa la.x pernah x sibuk pun.sebelum aku terlupa,aku x ucapkan tahniah kat sorang kawan aku ni yg berjaya mendapat anugerah cemerlang.dia nih nunnnn kat selatan sana.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai