missmind

kalau yg lelaki org panggil mastermind,kalau yg pompuan plak mungkin missmind la kot.mastermind ni org yg suka buat perancangan.dia rancang mcm2.kira mcm mastermind tu la punca segala perkara yg terjadi.kalau yg diatur tu utk kebaikan ok jugak.tp kalau yg diatur itu akan buatkan org lain porak peranda,aku rasa berdosa jugak nih.ya la,kalau org lain jd susah kerana kita,kesian jugakkan.sbb tu la kena jd pokok yg rendang.pokok yg banyak daun supaya org dpt berteduh.pokok yg banyak buahnya supaya org dpt makan bila kelaparan.manusia ni mcm2 hobi jugak.kalau tidak x jd la perang sana sini.sedangkan lidah dgn gigi pun lagi kan tergigit.ceta bab gigit ni,aku dah x boleh posing tersengih kat blog dah sbb keletihan sgt.mungkin cuaca panas sgt kut.tambah plak dgn jerebu yg tah apa2 ni.cuma boleh bg pose dgn mata layu je.badan rasa mcm demam je.hari ni dah dpt result kesihatan.alhamdullilah,semuanya ok.kecut perut jugak aku tunggu.cuma yg menariknya jenis darah aku AB rupanya.cuma aku kena bawa pi benda ni kat klinik bg doktor baca sbb bila baca sendiri mcm ok je.......dah main agak2 je mesti la kata ok kan.tp ada yg aku baca mild anemia.cari dlm internet pasal kurang darah.apa pun kena tanya doktor jugak nih supaya lebih pasti lg.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai