pejam celik,pejam celik.

aku ni nak kata buta it langsung x jugak.nak kata celik it sgt pun x jugak.tu yang mcm pejam celik,pejam celik je.nak post kat fb pun x pandai.tunggu org post je.kalau org post yg lagu mana pun aku terima.kalau yg elok aku ambik,kalau yg x berapa elok aku buang je.guna blog ni pun boleh la sikit2.kira aku ni kadang2 mcm terkebil2 pun ada.ok la,lupa dulu pasal fb yg memeningkan kepala tu.pernah tengok ceta hindustan?org ni kalau ckp pasal ceta hindustan,malu nak ngaku kata suka tp kalau gmbr yg srk berlakun dulu mau pecah panggung punya serbu.pernah tengok kabhi khusi tu.ingat x babak tang srk lamar kajol tu.kajol ingat dia nak ambik kedai dia.hehehe.kenapa org kawin?sbb nakkan sesuatu?sesuatu yg mcm srk sebut kat kajol tu.'madu'.tp bg aku sbb dah ada jodoh.sbb daun jodoh dah luruh.sbb dah kena panah dgn cupid.masa xdak apa2 boleh je kita rancang nak buat mcm ni.nak buat mcm tu.nak tunggu umur 25 la,nak tunggu umur 30 la.masa tu jodoh xdak lg.calon pun xdak lg.tp bila je jumpa calonnya terus jd angau.tp mungkin ada yg ada calon pun pyh nak angau.kira control macho la.tp xpa la daun jodoh tu x luruh lg.sebenarnya org2 tu pun selalu sebut jodoh,maut dan rezeki semuanya ditangan tuhan.kita xtau pun bila semua tu nak jd.tp hanya dgn doa sj dpt mengubahnya.so sapa2 yg daun jodoh dah luruh tu cepat2 la bersedia.....pak pong,pak pong,

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai