kenapa nak kongsi?

kenapa nak kongsi?kongsi apa nya?kongsi ceta la.nak kongsi apa lg.yg lain2 aku memang x sanggup pun nak kongsi.sj nak kongsi ceta tu.aku rasa menarik sbb ianya menarik.hehehe..jgn mareee.semua perempuan yg kawin mesti harapkan yg terbaik tp apakan daya kita xtau apa yg ada dlm perjalanan hidup kita.ada masa kita suka.ada masa kita duka.itu la rencah kehidupan.ada masa org yg paling kita percaya pun jd x setia.kadang2 la.seminggu aku berkurusus hari tu,aku rasa kursus yg paling bagus aku pernah pegi.sbb xdak tekanan langsung.happy je.buat la apa pun.tp semua org masih lg mengikut jadual yg ditetapkan.rupa2nya org ni kalau x suruh pun ada jugak yg sukarela nak buat.kalau dok suruh sgt tu yg jd liat sikit tu.ada lg sbb yg menarik?sbb jumpa dgn kwn2 lama.yg dulu berisi pun masih tetap berisi.tp aku yg dulunya x berisi jd lg berisi.seronok sbb boleh dpt bergelak ketawa dgn kwn2 lama.x selalu boleh dpt peluang yg mcm ni.kadang2 yg satu ofis pun jarang dpt berjumpa.masa tu la kami dpt berbual2 supaya dpt lebih mengenali.kalau yg berkayak tu,itu bagi aku biasa je.sbb biasa2 pun aku dah selalu pegi kelaut pun.cuma kali ni aku dpt peluang berkayak.itu la pertama kali,so tentu ada yg kurang mahir.tah ke mana2 kami berkayak.apa pun harap dpt bertemu lg di lain kali.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai