jati......

dr td xtau apa nak tulis.tiba2 je jd xdak mood.semenjak kebelakangan ni jadi mcm ni plak.kelemahan aku jugak tu.mood boleh berubah mendadak.aku rasa x selesa jugak.jd blank tentu la x seronok.pi hospital kemarin pun mcm tu.timbang berat badan dan ukur tinggi,aku boleh lupa tinggi aku.nasib baik ingat jugak berat badan.berat badan ni aku memang takut nak timbang sejak balik dr kl lagi.tau kenapa?kalau la aku boleh tayang kembali gambar2 aku sebelum tu.memang sedih sgt....dulu yg ada masa jd mcm rangka berjalan.masa pi kl yg paling seronok,kak aku kat rumah kata fesyen baju aku serupa mcm pengacara kat tv....kembang semangkuk la jd aku.la ni????memang dah jd kembang semangkuk.tau kembang semangkuk?kembang semangkuk tu yg kembang bila direndam.org bubuh dlm ling ci kang aku rasa.kembang semangkuk tu guna dia utk sejukkan badan.pi hospital kemarin,ada sesuatu yg menarik aku rasa selain yg 'berbulu' tu.aku dengar ceta tentang anak jati dan anak x jati.kalau pure penang,agak kekwat la.ini pendapat tentang staff kat situ.x pyh la ckp kut sbb aku rasa sama je kat mana2 pun.hatta kat tempat aku pun sama.(aku rasa la).mcm tu jugak masa aku kat kl pun.kalau pure kl tu,depa akan tunjukkan kehebatan depa dlm apa segi pun.memang menarik aku rasa.kalau aku kat kl dulu,masa tu kami anjurkan game dalaman.kami nak main batu seremban.rupa2nya org kl main seremban x sama dgn org as main.kalau org yan,lg jauh la kot...hehehehe..jgn mare.itu la sbbnya aku rasa menarik.tu x kira lg org kelantan main batu seremban.yg paling pure sekali tentu la org seremban kannnn.itu yg positifnya pasal anak jati ni.kalau pasal nak tunjuk sapa jaguh,aku xtau la sbb aku x jaguh pun.ok la..tinggal dulu ceta jati ni.hari ni aku sempat berbual dgn member2 aku pasal org berpantang ni.ceta pasal masa berpantang selepas bersalin dan penjagaannya.kalau buah dada bengkak masa bersalin,kena sikat baru la air susu akan mudah mengalir.itu petua yg aku memang tau.(walaupun aku x pernah bersalin).ada satu lg yg menarik.boleh jugak bubuh bunga melur dlm baju dalam.so selepas tu air susu akan mudah mengalir dan buah dada x bengkak.menarik aku rasa.ini petua utk yg muda2 la.x teringin ke nak cuba????

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai