dah 40-an rupanya...

hari ni aku pi buat mediacal check up kat hospital lam wah ee.dr pg x mkn apa pun sbb nak tau result yg betul kencing manis.bila pi sj,awal lg dah kalut sbb x buat temujanji.dah bengang sbb kena herdik dan x dilayan dgn sewajarnya.berbayar tuuuu.1k jugak la.adjust sana sini baru ok sikit.bila dpt sj sandwich dua ketul,terus la mkn.maunya habis dah banyak darah.bila buat mcm2 ujian tu ada yg agak terseksa.mai plak ujian stress tu aku yg paling awal sudah.x kuasa la aku sampai nak berpeluh2.kan nurse tu suruh buat takat mampu je.so aku pun buat takat yg terdaya la.harap2 dpt result nanti xla mengecewakan.tp yg paling menariknya kat hospital tu terlalu banyak org indon.dah rasa pi kat bandung plak.sampai masa nak ambil wuduk,ada yg mai tanya boleh pipis x kat situ.tau pipis?aku rasa kencing kot.nggak boleh kami jwb.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai