yg penting.

tau lagu 'apa yg penting kerjasama'....ini lagu kartun tp menarik.memang pun,apa yg penting kerjasama.kalau xdak kerjasama memang pyh sikit.dan kadang2 akan jd payah banyak.kenapa mcm tu?kalau yg mai di kaunter pun kalau x beri kerjasama memang payah la jd kerja nak jln.mcm tu jugak kalau yg duduk di kaunter pun kalau x beri kerjasama memang payah la org nak berurusan.lagu tu mcm lagu kartun je tp amat bermakna.satu lg apa yg penting.aku sejak aku mula keja lg,aku amalkan apa yg penting akan aku dahulukan.kalau yg kurang penting tu memang kemudian sikit.kalau mcm la ni,kalau yg mai tu dok bising2 sj mai kat kaunter aku akan buat dulu la.x kuasa la nak dengar org membebel kat dpn aku.kalau yg selalu mai pun dok membebel plak,org yg mcm ni kena bebel balik la.ya la,kalau hari2 mai tu sepatutnya dah tau la apa nak buat.lama mana yg kena tunggu.semuanya ada peraturankan.hatta nak buang air besar pun ada peraturan.mana boleh ikut suka je nak buang air besar kat mana pun.aku bg contoh je.hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai