terikat

terikat dan ikatan ni lebih kurang sama la.tp yg ter tu yg x sengaja.ckp bab ikat ni mcm2 ikat ada.tp ada ka yg terikat dgn perasaan secara x sengaja.cintan cintun la.cinta!ada pengalaman?wellll,semua org ada pengalaman.tp pernah ke cinta tu jd buta.hehehehe.aku,ada pernah ka jd buta dek cinta.kalau x kena penyakit cinta ni pyh nak ckp,bila kena je nampak lembu pun lawa.kira semua jd lawa.tp bila xdak cinta semua yg lawa terus hilang.nampak buruk sokmo.yg sebelum tu memang buruk,bila cinta jd lawa.bila benci yg lawa pun jd buruk.manusia biasa mcm tu la.ada yg bukan manusia biasa?aku rasa yg xtau bezakan baik dan buruk tu la bukan manusia biasa.abnormal la kut.kenapa aku ckp semua ni.tiba2 sj jd bosan dgn ceta kisah2 cinta,kawin dan benci ni.bg aku cinta x semestinya hanya pd sepasang kekasih je.cinta pd tuhan.cinta pd ibuayah.cinta pd anak.skop cinta tu luas benor.kalau dok jd sempit,susah la.sbb tu org perempuan jepun x suka kalau suami depa balik awal dr ofis.kita?kalau boleh nak kepit je.(kalau aku kawin agaknya jd gitu jugak la kot.sbb tu x kawin).ya la kalau nak kepit je bila nak buat keja.ada lg yg lebih pelik,ada jugak yg suka berpura2.suami pura2 baik.isteri pun sama jugak.sapa yg rugi?xtau la aku.hmmmmmmm.bosan nak ckp pun.bila sebut perkataan hmmmm ni teringat ceta alice in wonderland,'miss ummp'hehehehe.lama2 kalau mcm ni boleh jd miss hmmmm jugak aku ni.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai