seram sejuk

seminggu dah malas nak tulis apa pun.tulis tp dok save je.xdak mood langsung.dr minggu sudah dok busy je so otak xdak nak fikir.badan pun lg xdan nak pulun.kira semuanya x selari la.ada yg tercicir la.minggu sudah ada yg x sempat aku nak simpan pun dlm memori aku ni,hari ni baru boleh up dated memori.apa la yg aku tekan td,dah taip nak habis terpadam la plak.kena ulang balik.hari ni aku jd seram sejuk.mungkin sbb dr minggu sudah aku busy x habis2.hari ni aku baru je uruskan pasal refud aku.nasib baik ada kawan penaksiran.boleh tolong uruskan.kami yg keja kat sini,cukai kami akan diuruskan di kl.kami x boleh la dok senang2 kira cukai sendiri.bila aku call je kl,depa kata fail aku masih ada kat as.waaaaa...ada lg barang aku kat sana.call plak as,tanya member2 yg rapat dan minta tolong hantar fail ke kl.bila call tu sempat la bersembang2,bergurau senda.ya la,tempat jatuh lagikan di kenang,inikan plak....adusss...melankolik la plak.hari ni kat kaunter runner yg mai dok puji je kami buat keja laju(walau pun aku rasa hari ni la yg paling slow)mungkin depa nak bg aku ada semangat sikit kut.aku la ni kena belajar menghargai apa yg ada.runner2 tu la yg menjadi sumber rezeki aku la ni.kat kaunter la ni,ada borang kaji selidik tentang kami.apa yg pelanggan x puashati,depa akan tulis dlm borang tu la.tp bila depa nak isi borang tu,depa akan tanya pd kami dulu.so bila kami terang kat depa tu,mcm kami bg peringatan kat diri kami jugak.kalau ada yg x senonoh yg mai pun,dlm dok bergurau,ada jugak yg kami tegur.nampak tu ada la perubahan.dari yg kuku panjang dan kotor,dah jd pendek.ya la,dgn kuku panjang tu la nak pegang kertas nak bg dekat kami.pening jugak bila mula2 tengok.lupa plak nak ckp la ni kalau ada yg terlebih byr cukai boleh buat claim refund.kalau yg ada lebih la.tinggal dulu bab ofis ni,kita ceta bab mr.slim plak.mak dgn pak dah mai cuba mr.slim yg anak depa pilih.mula tu masa x pasang lg mcm x suka la.takut sejuk depa kata.masa nak tidur tu siap sedia dgn kain selimut la tp bila daah tidur ok je.bila bangun je,siap dok puji lg sbb rasa selesa.ya la tu.sbb tu la org guna mr.slim ni.thanks,mr.slim.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai