perancangan...

semuanya perlu dirancang.kalau kawin pun berapa org nak anak pun perlu dirancang.kalau x rancang elok2 nanti jd penawaran melebihi permintaan.kalau keja pun cuti pun perlu dirancang elok2.bila nak cuti,bila plak nak masuk keja.bab perancangan cuti ni aku lemah banyak.semenjak aku mula2 keja dulu pun aku antara org yg mls nak rqancang cuti.kalau dipaksa buat perancangan cuti pun,aku mls nak ikut.(kami memang diwajibkan buatkan perancangan cuti utk setahun dan bila nak cuti perlu ikut perancangan tu.dulu la.)aku ni jenis 'ketegar' kut.kalau aku nak cuti,main ambik cuti je.xpun main cuti je,lepas tu talipon je.tp memang susah kalau nak buat perancangan cuti dan nak ikutnya sekali.how do we know apa nak jd dlm masa setahun.ada ka org nak ckp depa nak kawin thn ni,tarikh sekian2 hari.xde nya.tp bila difikir2kan balik elok la kalau buat perancangan dulu.tp apa yg dirancang tu perlu dilaksanakan cepat.kalau rancang sj x buat x guna jugak.contoh yg paling elok utk dirancang ialah gaji.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai