yg tinggal

yg tinggal 2 org je anak buah aku kat rumah.yg sulung tu sbb aku rasa dia ada projek mega sbb tu xnak ikut.yg kecik sekali tu plak sbb x boleh nak naik bas or other vihicle otherwise dia akan muntah dan terkelepek.so kena tinggal la.dia dok tanya ayah dia sj hari ni nak pi keja kat mana sbb dia nak pi titi hayun.tempat tu sj la yg dia boleh pi.kesian kat dia.masa sampai kat bm ptg td sj nak singgah kat jj.tengok2 parking yg sentiasa lengang kat jj tu boleh penuh dengan keta dan berlimpah ruah pun.apa yg terbayang kat kepala aku ialah ada gegaran plak ka?lepas tu baru sedar hari ni 1hb mei,mesti la ada sale.cepat aku masuk kat dlm,nak tengok apa yg sale.ramai sungguh org.memang pun ada yg sale.buah oren yg x besar sgt tu dkt 20 biji rm12.tu pun dah nak habis.projek aku ialah ptg esok nak ambik time off nak pi jj.aku xla suka sgt nak beli brg sale ni sbb mls nak beratur.dan satu lg sbbnya ialah bila aku beli sj,lepas bw balik kat rumah mesti found something yg x kena dgn brg yg aku beli.so jln selamat ialah jgn beli.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai