x rock

cara hidup la ni berbeza dgn zaman dulu.kalau asyik duduk dlm rumah di ckp x rok la kau ni.asyik dok dalam rumah je.kalau dok berkepi je dgn emak lg x rock sbb jd anak emak.apa tu x rock?kenapa x tulis x rok sj?rok singkatan dr rokiah.xdak pun tulis yg mcm ni.depa dok tulis x rock jugak.lebih inggeris la.rock you babe.kalau kami kat ofis pun kata slogan lhdn pun,we will rock you.canggih wooo bila baca rock nih.kenapa jd mcm ni?kalau x reti ikut perkembangan fesyen pun mcm tu jugak.x rock la dia ni.tu sbb masa anugerah hiburan pun dok pakai berkemban sj walau pun bukan budaya melayu,bukan jugak budaya india,bukan jugak budaya cina.kalau dulu2 masa aku keja kat as dulu,keta yg parking kat bwh tu pun kena di pantau dr atas bangunan sbb budak2 nakal suka dok curi brg dlm keta.curi duit2 siling mcm tu la.la ni zaman dah canggih,org curi tv dlm keta.pyh nak buka pintu keta,cermin keta di pecahkan.so,itu la yg terjadi kat bengkel keta dpn rumah aku minggu sudah.susah nak komen apa2 sbb benda dah jd(walaupun x pernah jd kat dlm kampung aku sebelum ni).sebagai org islam aku percaya pd kafarah/kifarah.kalau apa yg buruk terjadi kat aku ini la yg aku percaya.semua yg terjadi mungkin di sbb ada jugak kesalahan yg kita lakukan yg kita sendiri x sedar.jd aku percaya itu la pembalasan,so that aku x marah sgt.dlm kes cermin keta pecah ni pun ada mcm versi la.ada yg kata di sbbkan ini,ada plak kata di sebabkan itu.mcm2 alasan.alasan sj.dan alasan pun tinggal alasan sj,sbb perkara dah terjadi.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai