what ever

kalau nak ikut nih xtau apa nak tulis tu yg tulis what ever kat entry kali ni.kalau senang ckp tu what ever lah...!kadang2 otak jd tepu jugak kalau banyak sgt benda dok upload.otak mcm komputer jugak.la ni aku dok menggila beli cincin 'palsu'.kenapa cincin palsu?serupa emas tp yg palsu je.2 ketul 10 hengit je.x larat dah nak beli emas tulin.banyak benda lg yg lebih penting selain dr emas yg ber'karat' tu.contohnya rumah baru ka.keta baru ka.beli emas pun terperap je simpan.kalau nak jd malang lg hilang dlm simpanan.lagi naya.tp semua tu bergantung pd sistem 'failing' masing2 la.kalau cantik pun sistem 'failing' kat rumah kena kebas dgn penyamun plak.lagi merana.apa pun kalau ada rezeki tu ada la cuma kali ni aku dah cenderung kearah benda lain sj.cuti baru ni aku ceta kat mak aku pasal jamu yg kwn aku buat tu.dia kata tentu panas sbb semua yg di bubug tu memang panas.ubi cekur tu panas.ibu kunyit pun panas.hari ni plak kat ofis semua dok ceta pasal kejadian yg terjadi kemarin.dah nak jadi nak buat mcm mana.aku plak ambik cuti pi ubah nama bil api rumah aku yg aku baru beli tp keja x menjadi sbb kena ada penjual dan pembeli sekali.so aku tunda ke hari lain la.akhirnya tercapai jugak hasrat aku nak ada rumah sendiri.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai