very blur day...

dengar sesekali mcm labour day pun ada jugak.hehehehe.xtau la apa jd kat aku hari ni atau pun sistem pun turut sama bermuram durja.pelanggan pertama pun dah jd kong.nasib baik cina tu mai perbetul balik dgn senyuman.kalau x punggah la aku.ptg pun sama jugak.pening ka aku ni.padan dgn sistem pun lama baru nak catch-up.jenuh dok tunggu.nasib baik x jd masalah besar tp penat la jugak.nama pun keja mesti la penat.malas nak tengok fb.rasa nak tutup je blog pun tp apahal kan aku nak tutup ini blog.ini sudah salah.no,no,no,no,no way man.why i should i do that.aku dah buat salah ke dgn blog ni.ada ayat2 aku yg menyinggung perasaan org ke?well,nobody perfect pun.aku tulis apa yg aku rasa.pengalaman aku.apa yg terjadi dlm hidup aku.sehari-hari.pendapat aku tentang apa yg aku alami.kalau ada org yg terasa pun mungkin sbb dah mungkin makan cili tu yg rasa pedas.atau pun mungkin sj2 pi mkn cili.kesal?mana boleh dok menyesal pun.dah kata tu elok la di teruskan.kalau x sapa pun x tahu.nak bg satu dunia tahu ka?just utk utk maklumat setengah pihak sj.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai