ibu...

masa kecil di belainya kita.setiap masa menjaga dan melindungi anak2nya tp bila ibu sudah di mamah usia..hmmm.apa yg aku nak ceta ialah pg ni aku ada kat kampung.dr pg lagi aku sudah berada di kedai la.hari ni aku beli ikan senangin.bila balik je ke rumah,mak salmah tanya la aku beli ikan apa.aku ckp la senangin.lepas tu aku pegi kedai balik.tengahari skit aku balik semula kerumah nak tengok apa yg depa nak.mak tanya lg,org kat kedai ramai x?aku jwb la ada la.lepas 15 minit dia tanya lg.aku ckp la kan td mak dah tanya.dia mcm heran.lepas tu dia tergelak.dah nyanyuk la tu.kami gelak la.lepas tu adik aku tanya aku,ckp kat mak aku beli ikan apa td.aku ckp la senangin.mak ckp kat dia aku beli ikan selembu.kami semua tergelak besar.mungkin dia ingat se...sj.lepas tu senangin jd selembu.mak aku dah tua rupanya.x sedar masa berlalu.cepat sungguh masa berlalu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai