blood thicker than water

dlm bahasa melayunya air dicincang xkan putus.td ptg pi tengok ceta yg johnny deep belakun.ni betul punya.mulanya aku ingat ceta hantu tp rupanya ceta lawak tentang pontianak tg hidup semula pada thn 1972 setelah 200 thn mati.ok la jugak.lepas tu pi tengok kat ofis kut2 ada berita baik.welllll,not very sure yet however can use rupiah or dollar la tu calculate.calculate????whatever la.nak kira pun boleh,x kira pun xpa.kan tempat aku tempat kira2.hahahaha..lepas ni kena buat projek la.x fhm?x fhm pun xpa sbb aku sendiri pun rasa mcm mimpi je.betul ka?cuba cubit sikit.aku takut rasanya dgn kemewahan yg tuhan bg sbb xtau apa yg ada disebalik madu yg manis.tah2 racun berbisa....sapa tau kannn.apa pun terima sj la.alhamdullilah.benarkah air dicincang x putus?cuba cincang tengok?x putus la tp kalau sekat air tu x mengalir jugak.jd ban jugak.boleh salur tenaga yg banyak jugak.kadang2 pepatah lama ni elok di guna pakai tp keadaan la ni dah berbeza.dulu2 org memerlukan org lain utk hidup,la ni?xtau la nak ckp aku ni.kalau kata x perlukan org lain,nanti jd kera sumbang plak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai