tengok wayang

nak habiskan masa sj.sementara dok tunggu adik aku habis keja dia so aku pun pi tengok wayang dulu.kali ni tengok ceta org putih lg.kali ni beza dgn ceta john carter dulu.ceta john carter dulu lawak dan seronok tengok(mungkin masa tu aku tengah syok kot).ya la hati ada suka maaa.kali ni pun syok jugak tapi ceta dia agak ganas tp aku tersentuh tengok.touching sungguh aku sampai menangis.tajuk kali ni a hunger game.ceta tentang perlawanan mcm survival tu tp hak ni melibatkan nyawa.so tragis....tp ada nilai kasih sayang.ambik berat satu sama lain.aku teringat aku kecik2 dulu,kami main tuju pot.satu kumpulan akan kejar yg lain dan akan baling bola.keja aku ialah lari sj.mcm tu la sebenarnya realiti hidup ni.yg cerdik akan jd makanan yg bodoh.sbb tu la ada ajaran agama supaya keadaan seimbang.sudah la ceta bab yg berat ni.aku ingat nak sambung tengok ceta snow white plak tp masa x izin dah.kena layan internet ni sj la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai