senyum...

tau lirik lagu senyum?x perlu kata apa2...senyum.lebih kurang begitu la.tp masa due-date utk hantar borang cukai,org2 lhdn dah x boleh nak senyum.bukan x mau senyum tp dah x boleh nak senyum.nafas pun rasa pendek sj.tu yg ada yg semput tu.tp org yg mai pun bermcm2 ragam.org malaysia ni memang terkenal suka buat keja saat akhir.tengok kalau ada yg tarikh tutup mesti ada yg suka mai saat2 akhir.biasa la tu.dulu masa kat p.indah,siap tunggu sampai tengah mlm lg.kalau sampai saat2 betul2 yg akhir 12.00 tengah malam.pakat dok ajak aku tunggu sampai tengah malam,soooo sorrry la.aku cuma boleh tunggu siang sj.tu pun dah semput.kalau kat ofis plak keta ni mai berduyun2.mcmn ada pesta.masa tu majlis perbandaran dgn polis dok tunggu sj nak bg saman.tu pun rezeeki jugak.sampai la ni pun masih mcm tu jugak.siap tanya lg kalau2 buka sampai tengah mlm.x bukak dah.tp tarikh dilanjutkan sehingga 15hb ni."ok lg la,nanti la sy hantar..."boleh plak mcm tu.tunggu lg.pi mai pun kena byr kan....!ni aku baru sj sudah goreng karipap utk kenduri kat rumsh pak sedara aku.agak penat la.sj la nak practise karipap ni.dah suka mkn kena la pandai buat.nak belajar klim tp x pandai,at last aku belajar goreng je.goreng karipap ni kalau guna minyak panas kulitnya akan jd gelembung.so minyak kena sejuk dulu la.kalau x boleh nak sejuk pun,jgn bg panas mengejut.agak mencabar la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai