mission imposible

nothing is imposible,imposible is nothing,mission imposible is dangerous.aku pun x pandai sgt.kalau nak terjemah xdak ada apa yg mustahil.memang xdak apa yg mustahil dlm dunia ni.dulu2 aku x terfikir pun boleh ada laptop mcm ni,ni boleh ada.lg canggih dulu x terfikir pun boleh keja kat lhdn,la ni boleh keja.pi interview merata tempat.ckp sj keja apa semua minta.habak sj keja apa semua buat.mengkait tudung meja sampai boleh jual.dan sampai satu tahap bosan nak mengait pun.itu pun x mustahil jugak.jgn la rasa pelik.jiran aku yg sebelum ni gemuk dr aku,la ni dah jd kurus dr aku.aku plak yg gemuk.x mustahil pun.x mustahil jugak aku akan kurus mcm masa aku dok kat as dulu.as nooo bukan us.tu makna nothing is imposible.imposible is nothing tu yg aku kurang faham.aku teka pi la nooo.nak bg jd perkara yg mustahi tu sebenarnya x susah pun.sikit hal sj.kalau org kedah kt..kacangggg sj.tp cuba nak tengok..kacang apa..tau2 kacang2.tau kacang2?yg dok kat basikal tu...besi!senang sj kalau usaha lebih sikit.mcm aku nak dpt keja ni kena usaha lebih sikit.bila dpt pun kena usaha jugak supaya xla duduk statik je.dok tahap tu sj xmau la.bosan la kalau dok tahap tu sj.kalau kawin pun nak anak.kalau dpt anak sorang,nak tambah lg.itu la kehidupan.mission imposible is dangerous.tau mission imposible.gmbr mission imposible pun ada.ceta inggeris la.org putih ni kalau ceta,depa je hebat.tp nama pun gmbr tu mission imposible.misi yg mustahil.tp kalau misi yg mustahil tu kalau berjaya memang la bahaya.mcm gmbr mission imposible tu,kalau misi2 tu berjaya memang hero la.tp tengok misi jugak.arah kebaikan ke arah keburukan.ada yg mr.profesional,ada jugak mr.perfecttional.hahahahaha..aku tambah je yg mr.perfectional tu.yg pro tu ok la.kalau yg perfect tu masalah..misi nak perfect je.mana ada yg perfect.nama pun manusia.ada masa suka.ada masa nak marah je.kalau yg pompuan,bila time nak datang bulan angin satu badan.tu x termasuk yg alah masa mengandung lg.aku ckp bab pompuan je.kalau yg lelaki punya masalah aku kurang arif sikit.sbb lelaki ni susah sikit nak depa.nak tunjuk gagah semua benda.tunjuk hebat sj.aku tengok yg sekeliling aku la.kat mana2 la.kalau aku kat kaunter pun sama gak.yg syok nya bila nak nasihat org tengah marah,"sabar no,sabar no".bila time depa marah plak,"saya dah buat betul dah...betul semua dah..saya dah check dahhh".xtau la mana pi ayat "sabar nooo,sabar noo"biasa la kalau telinga sendiri bukannya nak nampak pun.....

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai