it makes two to tanggo..

tah aku eja betul ke x aku pun x pasti.tp maksudnya lebih kurang tepuk sebelah tangan x berbunyi.tp ini versi org putih.ada plak don't judge the book by it cover.maksudnya jgn nilai dr luaran sj.apa yg aku nak ceta ni?cetanya dah dua hari kesabaran aku kat kaunter rasa mcm di uji sj.yg sebelum ni aku dah lupakan sj,walaupun isunya amat besar aku rasa.tp org tu x berdepan dgn aku kira ok la.dia kata pi la apa pun,bukan masalah aku pun.tp yg ni mai dok kata dpn aku.tercabar jugak aku.geram sungguh.dulu,masa kat kl,mcm tu jugak,ada yg direct mai kata dkt aku"rupa hang x cantik,hang x layak dok di kaunter!!!"aku balik menangis sungguh2 masa aku sembahyang.rasa xdak tempat dah aku nak mengadu selain pdNya.tp kali ni jd lg.minggu sudah ada org tu yg kat 'kami' ckp kasar.aku xla terasa sgt sbb ramai.kali ni aku kena sorang2.isunya aku ckp kasar suruh isi borang.terasa sungguh.lebih terasa lg bila org yg sama,boleh plak ckp lembut dpn kerani.sementang la aku ni pangkat kecik.tp aku nak buat mcm mana lg.tugas aku ialah suruh pelanggan aku isi borang dgn betul.x kira la pelanggan aku sapa pun.bg aku,siapa pun pelanggan aku,layanan tetap sama.kalau yg salah aku kena tegur.kalau mcm td,aku hanya diam sj.x guna aku lawan ckp pun.the customer is always right.aku hanya perlu diam.kalau dia berkeras jugak xmau isi pun aku kena anggap dia x pandai isi borang.itu sj.tugas aku ialah utk membantu.pendek ceta anggap sj dia bodoh dan aku pandai...hehehehe.(dah jd riak ni)aku mengalah sj td.biar pi la,org nak kata apa pun.dah ini keja aku.kena tahan maki la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai