happy sgt...

dua minggu sebelum kenduri ni aku stress sikit sbb isu nak buat kenduri kat kedai.lepas tu isu nak buat nasi arab plak.semua ada pendapat sendiri dan aku plak cuba nak buat apa yg aku suka so saling bg pendapat la.tp aku tetap x peduli,apa yg aku nak buat,itu yg kena jd.rasa mcm diktator la plak.kejam plak la ni.tp itu la yg terbaik.(aku rasa la)apa pun semuanya dah selamat dan berjalan lancar.aku dpt berita dr as,keadaan disana agak kelam kabut.aku x la terkejut sgt sbb aku pun kat sini kadang2 memang pening dan kelam kabut sikit.well,keadaan dah x sama mcm 10 tahun dulu.dulu boleh la dok goyang kaki,la ni dok kena ligan stat sj.bagus jugak dok ligan stat ni.kalau dulu aku dok dengar keja wartawan je adda dateline.la ni kami pun dah ada due-date.kadang2 rasa mcm nak pi check je keadaan jantung aku,stabil ke idak.tp ok lg kot.tu sbb aku kena jugak buat lawak dgn org2 kat kaunter.kalau x buat lawak boleh jem jugak.depa yg mai pun jem jugak.jd kena la bg hilang tekanan sikit.dlm dok sibuk2 tu,kami kena jugak buka radio,dengar lagu jugak.aku plak akan buka radio kat talipon aku dan dengar apa2 yg aku suka.kalau pukul 10 pg tu tentu la aku akan dengar lagu hindustan.lepas tu pukul 2 plak ceramah agama.tp kadang2 aku bosan jugak nak dengar lagu2 hindustan ni.lagu2 hindustan pun yg lagu gmbr srk je yg berlakun.kalau yg lain tu sorry la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai