blog

baru tengahari td baca majalah mingguan wanita.beli la nak simpan resit untuk cukai.ada ceta pasal blog.cara2 nak berblog ni.well,blog ni mcm dadah jugak,ada masa jd ubat,ada masa plak jd racun.tu semua bergantung kat cara guna la.sometimes blog ni boleh buat semua jd haru-biru.ya la,dok luah rasa marah kat org lain kat blog.siap sebut nama lg.sure la org marah.why not use blog ni utk kebaikan.kalau niat kita baik sure org terima.semua bergantung pd niat.malam ni aku masak menu yang aku suka,masak cuka ikan tenggiri.masa balik keja td singgah beli ikan tenggiri kat tepi jalan.banyak hari dah dok tengok ada jual ikan kat situ tp x boleh nak berhenti sbb keta banyak sgt.td kami stand-by dah nak stop kat situ.ikan tenggiri yg aku beli td elok sgt.rasanya ikan tenggiri belah kuala muda sana adik aku kata.betul jugak kot aku rasa sbb kalau kat market alma pun ikan tenggiri jual sekor2.sapa la nak beli sampai sekor.td boleh potong la.aku beli 2 potong.anak buah aku pun suka ikan tenggiri.kalau buat gulai lg sdp.tp aku mls sikit nak buat gulai.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai