zon selesa...

tau apa tu zon selesa?org yg berada di zon selesa?tentu la org yg selesa kan....apa yg aku nak ckp ialah bila kita berada di zon selesa,ramai yg x boleh nak fikir apa arah tuju tp ada jugak yg sentiasa beringat supaya tak kan termasuk dlm zon x selesa.fasa hidup aku berada dlm zon selesa ialah masa sekolah,minta apa semua dpt.zon x berapa selesa ialah masa cari kerja.bila dpt sj kerja terus jd zon selesa balik.bila lama dok keja,jd bosan,bila ke kl tu aku balik ke fasa zon x selesa balik.la ni...?tunggu sat nak fikir......fikir...sedang2 la kot.antara selesa dan x selesa.hidup ni ada pasang dan surut,mcm roda.ada masa kita kat atas dan ada masa kat bwh.baru td baca pasal badu tu,kecoh je.pasal kulit hitam ni pun nak kecoh.siut betul...kesian aku tengok org2 muda la ni.x pyh pegi jauh la,anak2 buah aku sudah.dulu2 masa aku sekolah,nak lulus srp pun susah,bila dpt sijil spm tu,usung plak sijil spm tu cari keja.aku x dpt bygkan hidup depa 10 thn lepas ni.utk yg beringat tu ok la,utk yg x beringat agak susah la.mcm tu jugak yg suka merempit.memang dulu2 pun ada geng yg suka naik motor ni,tu yg ada la ni tu.tp dulu2 x banyak yg mati kena langgar mcm la ni.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai