takziah...

pg kemarin kaunter aku lengang je.selepas tengahari baru la aku tau ada kematian.emak seorang runner dah meninggal.semua runner kesana dulu la.smlam x sempat nak ceta benda ni semua.rasa penat sgt.dua hari ni org ramai sgt,sudah je tutup mesin,lengan rasa lenguh sgt.mungkin sbb org ramai ataupun aku ni yg agak kemereh.x boleh teruk sikit.ditambah lg dgn dok teringat bab kenaikan pangkat.aku rasa kena let go sama setengah ni.rasa berat sgt kepala ni.tu yg nak pi naik gunung,dah hujan plak.ada sj sbb rancangan aku ni nak tergendala.teringin nak bw anak2 mandi kolam tp xmau la yg ramai sgt org.aku rasa x bersih.kalau kat hotel tu ok la.aku pun teringin jugak nak mandi kat atas gunung jerai tu.aku nak plan lain kali la.tengok hari yg sesuai.aku rasa aku dah tau aku nak plan mcm mana plak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai