sakit telinga.

hari ni sakit telinga lg.bosan betul.ada masalah keturunan ni sbb banyak yg ada masalah telinga dlm keluarga aku.tp just ignore la.nak buat mcm mana laiii..terima sj la.tp ada sekali tu,aku pi periksa kat klinik,doktor kata aku demam terlampau kuat,ada jugak bg kesan kat telinga.boleh caya jugak la.so aku kena mkn banyak buah.aku ingat lg masa aku baru keja dulu,sebulan sekali aku mesti demam.ketua unit aku kt,aku mesti banyak mkn limau ada vitamin c.td ptg masa aku pi jj,sempat la jugak pi watsons(dan lg jd member.td pi beli vitamin.ni dah vitamin yg ketiga aku beli.hari tu beli primrose oil.td bli minyak ikan dgn garlic oil.aku ingat lg,masa kecik2 dulu aku dgn adik aku tu kena mkn minyak ikan sbb beleh sgt.sedara aku yg lain memang cedas.kami dua org je yg kemereh sikit.dulu2 kami mkn yg pekat,punya la hanyir.lepas tu dah up-grade jd kapsul.td aku tanya kat farmasi tu utk apa minyak ikan tu?katanya utk buang kolestrol dlm badan.ok la,aku pun xtau berapa banyak kolestrol dlm badan aku.asyik mkn yg sedap2 aje.aku tanya vitamin utk x bg demam sampai sakit telinga,dia syorkan garlic oil.ok la.ada ceta pasal garlic ni.masa aku dok kat kl dulu,mana yg pi tu semuanya kekurangan fulus.xdak duit la senang ckp.(semuanya gaji kecik).kat sana semua org ikat perut.nak mkn pun catu.duit nak guna balik kampung lg,mana nak cukup.ada sorang member aku tu,dia ceta pengalaman dia keja dgn budak cina.budak cina tu katanya akan mkn bawang putih sj.mak dia akan hantar bawang putih kat dia.dia hidup dgn mkn bawang putih je kat kl.tp dia boleh hidup dgn bawang putih tu je.bawang putih bg tenaga.betul atau tipu ceta ni aku pun x pasti.tp aku cuba jugak la mkn garlic oil ni.aku rasa penyakit telinga ni la yg aku bw balik dr kl.ubat yg aku ambik x berkesan langsung.xtau la pasal apa.lupakan dulu pasal sakit telinga tu.kena ingat yg positif je,baru la bersemangat nak hidup.kalau x mcm x larat nak hidup je.kalau bahasa mak aku,katanya x ghat hidup.mak aku kalau dia dia kt x ghat hidup tu kira mcm nak mati sgt dah la,mcm x berguna langsung.perkataan yg power la.td eka panjat tangga.aku nak tergelak tengok sbb abang dia x panjat,dia yg pi panjat.aku bg isyar suruh turun.aku buat mcm pramugari suruh budak duduk kat atas kapalterbang.aku bg isyarat tunjuk mak dia yg ada dlm bilik,terus dia turun.lawak sungguh.faham plak.patut la pramugari yg kat atas kapalterbang yg aku tengok dulu buat isyarat je.rupanya budak2 faham.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai