release tension...sesekali

td ptg pi tengok wayang kat jj.ceta john carter tu la.syok jugak.aku pun xtau sapa pelakon dia.handsem jugak.ada mcm johny deep sikit.(aku memang minat johny deep so tengok org putih semua mcm johny deep tu.)ramai org pi tengok,yg belakang aku rasanya dah 3 kali pi tengok,siap dok ceta lg.lawak ceta tu.so boleh la hilangkan tension seketika.lupa pasal hal pejabat.tp teknologi filem org putih memang canggih.kalau org kita nak tiru payah sikit la.kalau belajar pun payah nak jd mcm tu.depa dah maju ke depan kita dok merangkak lg.mcm org belajar buat kueh la.kalau pi belajar org x ajar semua punya.kalau ajar habis la dia punya kelebihan.tp aku memang respek ceta td.x boring walau pun tau kata bohong je.bila ceta bab johny deep aku teringat pd sorang kenalan keluarga aku yg amat2 teruja masa first time pi amerika sana.masa tu robert redford yg berlakun prety women tu yg popular.kalau boleh dia pi amerika tu teringin la nak tengok robert redford tu.sekali bila sampai kat sana rupanya semua muka org amerika ada seiras2 robert redford tu.mcm aku tengok yg berlakun john carter ntu mcm johny deep la.tah2 johny deep pun dah agak tua la ni.semenjak dua menjak ni aku suka plak tengok ceta merlin tu.xtau la pasal apa.sebelum ni aku xla suka sgt sbb ceta dia pasal org putih kuno aku rasa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai