rawatan

hari ni subuh2 buta dah pi hospital kpj kat belakang ofis aku.bayar pun bayar la.bila balik ofis katanya boleh claim balik.tunggu apa lagi.pi kat hospital tu yg nak tergelak tu.mula2 pi kat penyambut tetamu dulu.penyambut tetamu tanya sakit apa.aku ckp la sakit telinga.dia suruh pi ke bilik 202.ok la,aku pun naik lif pi bilik 202.bila sampai ke bilik 202,tanya misi yg dok tunggu,dia kata kalau sakit teling bukan 202 tp 204.dlm hati aku kt,telinga aku kot yg bermasalah,x dengar td.bila sampai ke bilik 204,misi yg dok tunggu kata salah bilik lg.cis!!!!ni bukan telinga aku dah yg bermasalah,hospital ni yg bermasalah.so org yg sakit ni pegi sj la.bila jumpa doktor tentu la selesa sbb berbayar.rupa2nya telinga aku kena jangkitan kuman.dalam telinga aku ada nanah yg dah beku aku rasa sbb misi tu tunjuk kat aku nampak keras je yg dah dikeluarkan tu.ambik ubat masuk ofis balik sbb xla sakit sgt.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai