pengalaman adalah universiti hidup.

kalau mcm tu x pyh pi universiti la.ada pengalaman dah cukup.bukan mcm tu.bila pi universiti tu ada kredit la.x semua mampu buat mcm tu.contoh mcm aku.terbantut je.x mampu.tp aku x kisah pun.sekurang2nya aku ada pengalaman jugak.cuba jugak.kat ofis pun ada org argue dah.jwb sj la.yg x tahan ada yg tanya ada lg ka kamera aku?apa yg ada dlm otak org yg tanya tu agaknya...adakah aku x mampu beli?ataupun x mampu guna?aku jwb ada la.bila aku tanya nak ka?tau apa dia jwb???cuba anda teka?dia jwb kalau free nak la...di ulang kalau free.maknanya semua org nak buat mcm aku buat la,tp antara sanggup dgn x sanggup la.dulu2 mak penakan aku selalu sebut,dlm dunia ni ada 3 benda yg paling org suka.
1.makan org belanja.(x pyh keluar duit.kalau kat ofis aku,kami sebut ceme)
2.marah org x jawab.(kata apa pun,org yg kita kata tu x balas pun.kita jd one man show la)
3.kayuh basikal turun bukit.(hak ni plak x pyh guna tenaga langsung).
kesimpulan yg dpt aku buat,semua org nak senang sj.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai