i deserve it..

ada plak you deserve it.kalau bab bonus tu,dah dpt banyak tu ok la tu.tp kalau bahasa lebih kasarnya ialah padan muka.dulu2 arwah tok aku x bg dok sebut padan muka.pendekkan ceta jgn dok padan muka org.tp aku suka,kalau nk bg padan muka org.kira nak padan muka org sj.tp kalau org padan muka aku,aku buat mcm mana.aku akan kata muka aku memang padan dah.ada hidung,ada mata,sempurna je....hahahaaha...dok fikir plak ni betul ka aku punya translate ni.apa2 pun bab padan muka la.aku ni main hentam je.tp ada pantun yg aku ingat....kalau padi katakan padi,tidak saya tertampi2.kalau jadi katakan jadi,tidak saya ternanti2.....tunggguuuu punya tunggggu,punya tunggggguuu.....satu habuk pun takdak.....org lain dah jd habuk dah.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai