cuti

bila cuti aku suka buat apa?cuba teka?dulu2 masa kat as,aku akan beli makanan utk stok 2 hari.kira 2 hari tu aku akan makan sj.kalau minggu tu penat kat ofis,aku akan tidur selama 2 hari la.tidur sj.ada jugak aku beli cd,tengok filem selama 2 hari tu.kiranya aku akan buat apa yg aku x buat selama seminggu tu.ada jugak aku akan masak apa yg aku nak mkn.kadang2 seminggu tu time hari keja,kalau aku makan kat luar yg x berapa sedap dgn selera aku,so hari cuti tu la aku akan lepas geram masak ikut selera aku.bosan kalau hari2 makan kat luar sj.kadang2 nak tergelak jugak bila kami suka mkn asam sgt time tengah buat keja.kdg2 dok sembang pun kunyah asam jugak.aku selalu usik kwn2 aku,bila tua nanti ceta kat cucu semua jenis asam tok dah penah makan,cu habak je asam jenis apa.hari ni ada insiden yg agak mengecewakan aku.ada budak sambilan yg dok melentok sj nak lena dpn kaunter kami.apa lagi pakat merungut la si kakak2 ni.agak x manis la time org tengh ramai dok melentok mcm tu.aku pun melentok jugak aku rasa tp x pyh la dok tunjuk lemah dpn org.kakak2 pun tegur la sbb nampak x manis.time keja kena la keja.alasannya dia demam.kalau demam pi sj klinik.ambik mc,balik rehat cukup2.buat apa la mai keja kalau x sihat.dok siksa diri pasal apa.kalau yg sambilan tu,x dpt gaji kalau x keja.jd kalau xmau mc,jaga la kesihatan diri.kalau nak sakit jugak nak buat mcm mana kannnn....

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai