cukai

td dok belek2 pasal cukai.aku ni lemah betul la pasal benda ni.dulu2 hanya gaji rm2500 keatas je kut yg kena cukai.yg berpendapatan rendah x kena la.pi mai pun nak byr dgn apa kan?jumlah pendapata setahun yg kena cukai tu.ada banyak lg la cara pengiraan cukai ni.aku ni x terlibat sgt la bab nak kira cukai ni.tp kalau nak jd bidan terjun tu ok lagi la.mcm ni hahhh..mula2 org mai tanya aku suruh isi e-filing ni ialah bekas ketua unit aku.boleh tanya aku nak minta tolong isi.dah kenal lama,aku ckp je la x reti isi.aku tanya dia la kalau2 dia pandai.rupa2nya dia pun kong mcm aku jugak.kami dua2 jd serupa tikus tengok besi je la.tekan sana sini pun tetap aku x boleh nak tolong.at last aku pas je dia kat pegawai lain.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai