ciri2

ada x pernah dok tunggu mr.right nak jd calon suami?semua org mesti pernah ada perasaan yg satu ni.pasal apa aku tulis ceta ni?kemarin terbelek ceta pretty women lakonan julia robert tu.masa tu julia robert tu muda lg.hero dia pun muda lg.la ni dah x jd lagu tu dah.masa tu semua org terfikir kalau lah ada yg mcm richard gere tu....alangkah seronoknya(kaya,segak,tampan...mr.right la tu)tp xkan ada org yg mr.right tu.pendek kat x semua org sempurna dalam dunia ni.kalau kaya sgt pun mesti ada jugak yg kurang(makhluk tuhan ni x sempurna pun).kalau dpt suami yg kacak,tau2 org lain dok mengorat plak.mcm aku la ni,dok fikir plak pasal apa la dulu2 org tua aku x paksa je aku kawin.kalau aku kawin,la ni org dah x gaduh nak tanya pasal apa x kawin2 lg.tp fikir plak,kalau kawin pun mesti ada masalah punya.hidup ni kena ada masalah,baru lah otak jalan sikit.tp aku memang respek la kat org tua aku,dulu2 depa boleh paksa aku tp depa x buat mcm tu.mungkin depa faham perangai aku mcm mana.kadang2 aku rasa kawan2 yg rapat dgn kita pun x semestinya memahami diri kita.aku ingat lg kata sorang kawan aku yg sakit buah pinggang dulu."ani,laki kita yg tidur sebelah kita pun kita x boleh nak percaya seratus peratus".kesian aku dengar.tp bg aku hanya pd allah sj kita mesti meletak sepenuh kepercayaan dan keyakinan kita.hanya allah sj tau apa yg tersirat dan tersembunyi.td dok dengar lagu m.nasir,langgam wak dogol(lagu pelet kelantan tu).

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai