ciplak

tiru ni mcm2 tiru.mcm2 benda org boleh tiru.dr sekecil2 benda sampai la sebesar2 benda.semua ada yt tiruan.dulu2 kalau pegi kat padang besar atau bukit kayu hitam ada la brg2 yg jenama luar negeri dijual harga murah sgt.aku pun pernah beli jugak sekali.nak cuba tengok.tau apa jd?aku beli kasut kulit tp kerasnya mengalahkan kulit buaya tegar nunnnn.memang keras betul.lepas tu aku x pernah beli dah.kalau aku nak beli pun benda yg memang payah aku nak jumpa kat malaysia.pokok orkid contohnya.orkid kat siam memang cantik sgt dan sgt murah.tp aku masih tetap rasa mcm orkid ciplak jugak.mcm org kat sana la.cantik tp ori ka?baru beberapa hari lepas aku dpt e-mail pasal jantan 'lawa'.mula2 sebijik rupa jantan.lepas tu konon nak make-up stail harimau kat mata.lepas touch-up sikit je terus jd tino.bubuh plak hiasan bulu2 kat kepala terus jd cute gileeerrr.so apa jd,jd la jantan 'lawa'.mcm jugak orkid,aku lebih kagum dgn orkid liar kat atas pokok mempelam kat rumah aku lg.bunga kecik tp harum sgt.tp seronok jugak buat koleksi brg ciplak sbb nak ciplak pun kena ada kretiviti.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai