balik semula ke kl..

lama dah aku x jengah kl sejak aku pi berkampung dulu.masa aku berkampung dulu,ada yg sedih dengar lagu kuala lumpur yg alleycat nyanyi tu.mcm2 ada la.bila aku dpt je kursus kat kl,kira mcm balik kampung la.nak buat semua benda yg aku buat masa aku dok kat kl dulu.first thing tentu la sogo.kalau luar dr kl ni,x sah kalau x jengah kat sogo tu.dulu2 aku selalu lepak kat sana.supermarket yg kat pwtc tu pun aku suka jugak pi.nanti aku ceta pengalaman aku pi pwtc.ni aku nak ceta aku naik tren.hari tu dah habis kursus aku lepak rumah member aku.pg tu kami bangun awal,cadang nak pi sogo la.sebelum tu nak pi la melawat kawan2 kat p.indah dulu.(tempat jatuh lagikan di kenang...)dlm perjalanan ke stesen komuter dah tukar plan plak,nak terus ke sogo,balik tu nak ke midvalley plak sbb aku x pernah sampai lg kesitu.tau2 komuter tiba2 je sangkut kat tengah2 perjalanan.apa rasa kalu komuter sangkut,panas lhooo.dah la org ramai,mcm2 bau ada.udara plak rasa x cukup nak bernafas aje.baru aku rasa menyesal sgt sbb x pi melawat member aku kat p.indah.tp dah nak sangkut nak buat mcm mana kan?tp memang seronok sgt selepas tu dpt pi sogo,shoping beg tangan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai