andalusia

tau andalusia?rasanya ada jugak disebut andalus dulu2.ibunegeri sepanyol kut.ada lagu m.nasir tajuk andalusia ni.tp ada makna lg andalusia ni.anak dara lanjut usia.jgn marah la utk yg kategori tu.aku pun salah sorang jugak.lumrah alam semua tu.ada anak teruna lanjut usia jugak.tp xdak plak shortform utk depa.kalau anak dara tu ada sj,andartu al.agak2 pasal apa jd mcm tu?lu fikir la sendiri...dah terpengaruh dgn ceta cerekarama semalam.ceta pasal mat rock yg nak kawin.nak tergelak tengok.sambil2 tu tengok ceta merlin.bila aku tengok ceta merlin ni aku teringat ceta hikayat melayu dulu.dulu2 masa aku ambik spm,buku sastera yg kami belajar ialah hikayat malim deman.watak merlin ni kalau dlm hikayat melayu di panggil bujang selamat kalau x silap aku.bujang selamat ni kira mcm khadam raja yg paling dekat dgn raja la.lepas tu tengok plak chanel 703,siri masakan dr scandinavia.waaaa..syok tengok tempat depa.ada salji,lepas masak je pi main luncur.bila la nak boleh pegang ais sagat ni.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai