aktiviti hari ni..

kemarin dok kalut nak ubah suai konon,hari ni pg2 td dok kemas kini pokok2 kat depan rumah.ptg kemarin tiba2 je pak dgn mak muncul kat rumah.turun je kat bwh dah ada depa.semalam tido sini la depa.ceta pasal pokok aku ni,tengok2 akar pokok buluh tu dah jd besar kelingking dah.aku buang hampir separuh akar dia.xtau la lepas ni ok ke x.lepas tu pi ambik duit brimmmm.lupa nak ceta,aku pun mohon jugak.eka jd anak aku sat.lulus ok la.kena pi ambik kat berapit nunnn.sampai je kat sekolah tu,depa check surat kelulusan tu.lepas tu bg nombor.lepas tu ada sorang plak yg mai bw aku ke meja pendaftaran.layanan agak ok la.yg bertugas semuanya cina dan india.x sangka plak aku boleh dapat layanan yg begini dr cina dan india kat cni.sampai je kat rumah dah tengahari.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai