plan sambut maulidur rasul

kat kampung aku depa dok plan nak sambut maulidur rasul minggu depan.katanya depa nak buat ceramah oleh bomba,polis dan kesihatan.ok jugak cadangan ni.kat kampung aku ni yg aku ingat dah ada 2 kebakaran,satu mengakibatkan seorang budak maut.tangkapan polis pun mcm tu jugak,ada sj masalah yg disebabkan melanggar undang2.kesihatan plak org kampung boleh pi periksa penyakit disitu.td pg aku pi buat buku bank baru.cisssss!hari yg sungguh malang.kalau tak aku yg dok mati setem,hari ni aku kena pi mati setem la plak.sepuluh hengget je.berpeluh jugak la kehulu kehilir.pi kat pejabat tanah,dok belek jadual keja depa.rupanya hari khamis depa keja sampai pukul 3.30 je.aku ni bendul,pi tanya kerani tu,kat sini sampai pukul 3.30 je ka.dia kata seluruh negeri kedah macam tu.nampak sgt aku dah jd pemastautin perda.xtau la bila nak boleh balik mai.ateeee x mintak punnnn.kalau dpt balik cari hak ada motor kak limah pun,heeibat jugak.'awei' laaa apalagi.kak limah mana bawak motor.hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai