kelayakan

bila xdak keja,tengok sijil cari keja yg layak.bila dpt keja tengok lg apa lg yg layak.layak ka nak kawin.layak ka nak itu,layak ka nak ini.semua kena ada kelayakan.aku nak ckp tentang rumah.aku baru nak beli rumah lepas dekat suku abad keja.mengikut gaji aku la ni,aku layak beli rumah yg harga rm1500000.00.(seratus lima puluh ribu ringgit sahaja).gaji aku rm2500 je.tu x kira yg kena pindah randah lg.bila kita jd nomad,kena la ada rumah jugak.kata la kalau pindah kl,jd nomad kat kl kena cari rumah kat kl.xkan nak beli rumah kat kl plak.mcm aku kena hari tu,dok kat kl,dgn belanja yg tinggi,kalau nak beli rumah xtau la aku nak hidup dgn apa.kata la dok kat kl 4 tahun je,rumah tu kena jual la sbb nak cari rumah tang negeri lain plak.kalau mcm ni la,aku rasa baik jd nomad hidup senang sikit.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai