jambatan

kalau kat belah utara ni org sebut titi.makna dia sama la.mak aku selalu sebut org perempuan ni kalau x bg titi kat org lelaki,x adenya depa nak boleh lalu.maknanya kalau org perempuan x izinkan org lelaki ni x berani nak buat hal la.setuju x?aku xla berapa setuju sgt.bg aku kalau mula2 org perempuan tu bg titi,lepas tu buang titi tu pun boleh jugak.apa-apa aje la.yg aku nak ceta ialah apa yg jd kat kaunter hari ni.mula tu melayan dgn mesra je,tp bila dah terlebih mesra jd lagu lain plak.yg aku x suka tu nak lari dr masalah pi kenen kat aku plak.cis!!!!aku x suka sungguh sbb aku yg xtau hujung pangkal pi kena tempias.tu plak ada ka boleh bergurau mcm tu kat kaunter.xdak etika langsung.kalau bukan kat kaunter pun,malu la sikit.bg la adab sopan sikit.nak bergurau pun kena la ada batasnya.kena ingat sama.apa lg cik ani terus sound aje.geram sungguh aku.siap warning lg,lain kali kalau buat lg tau la aku nak buat mcm mana.x sopan sungguh.....

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai