jalan2

td jalan2 tengok blog org melayu yg kawin dgn mat salleh.aku jumpa kat blog adik aku.syok jugak.tp terjumpa satu blog yg tunjuk gambar mat salleh kait alas meja yg kecik aje.kat tengah dia bubuh kain corak bunga rose,kat tepi dia kait yg bunga nenas tu.biasa je.nampak mcm boleh buat la tp nampak sj kot.kalau dulu2 tu boleh la kot,la ni payah dah sikit.dah x sabar nak buat semua2 tu.lepas tu jalan2 lg tengok blog lain,ada yg buat beg dgn kain kemudian hias dgn benang yg dikait kat tepi.hak ni mcm menarik aku tengok,sementelah aku teringin nak tukar beg tangan aku,tp masalahnya aku nak serah kat sapa la projek aku tu.nak buat sendiri,rasa malas bebenar.tp teringin tengok beg tu.......tolongggggg.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai