dengar dan cari

beberapa hari ni,tengahari je asyik dok dengar ceramah agama.pukul 2.00 je ada ceramah kat radio as isu harta pusaka lepas tu dengar plak radio mutira bab maulud nabi.ralit dengar masa buat kerja.macam2 yg aku baru tau pasal hartqa pusaka.dengar ceta adik aku senang sangat cari maklumat dlm internet,pagi ni aku bangun pagi.pagi td aku bangun awal makan ubat sbb rasa badan panas sgt.(tu la semalam malas nak turun makan ubat).tp x jumpa jugak bab harta pusaka tu.lama dah aku pernah terbaca dalam majalah al-islam pasal tu.tu aku nak bg refresh balik.aku nak cari siapa yg layak dan x layak makan harta pusaka.mcm mana plak yg terputus nazhab keturunan?ada sedara aku yg x dpt tp biasa la manusia,mesti la ada rasa x puas hati.so aku rasa aku mesti cuba cari maklumat ni sebaik mungkin.menolong org yg dalam kesusahan apa lah salahnya.tp masalahnya aku n i buta kayu bab internet ni.hari ni rasanya pg sj ada ceramah agama kat radio as.tu pun bab lain plak.nak tanya ustaz kat luar pun bukannya masalah aku sgt.buat apa la aku nak sibuk2 sgt.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai