bila disuruh.....

td pg ada perhimpunan bulanan.biasa la,ada sj pengumuman.tp ada satu yg menarik minat aku.pengarah suruh sapa2 yg ada facebook uar2kan tentang ofis.mcm nak dpt iklan percuma je.sebelum ni aku mcm x berapa berani nak ceta pasal ofis,tp bila dengar dia kata mcm tu terus malas nak ceta apa dah.memang x ramai pun org yg baca blog aku ni,tp ini la satu2 nya tempat yg aku rasa ada la jugak privasi aku.xla terikat dgn mana2 peraturan.pendek ceta kalau aku suka aku ceta la,kalau x suka sori la .malas nak layan.banyak hari dah x update benda ni.rasa penat sgt.dok berlatih koir la.kan aku kata kena buat betul2.lama dah x rasa mcm ni.teringat masa muda2 dok nyanyi koir dulu.aku x kisah sedap ke x,yg penting aku suka.dpt pujian pengarah.terimakasihhhh!!! tp penatnya tuhan je yg tau.bila depa suruh goyang badan masa nyanyi,kepala rasa pening semacam je.sekali ni sj kut nak nyanyi pun.lepas ni x sanggup rasa,dgn nak tumpu kat kaunter lg.kepala lutut rasa longgar je.kali ni pun sbb ingat nak tolong unit je.tp rasa kembali muda sungguh,sbb tu x boleh selalu,nanti aku jd umur 17 plak.sapa la nak tanggungjawab tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai