rasa x kena la plak...

pasal tu la aku kata aku x reti nak ckp apa pasal kenaikan aku tu.ckp mcm mana pun x kena.ckp lebih2 karang aku jugak yg nampak lebih salahnya.kalau x ckp pun lg nampak aku pun salah jugak.xtau la nak kata apa.sejak aku kena pi kl dulu,apa yg aku buat hanya mampu bersyukur dgn apa yg ada.rezeki allah nak bagi,sat sj dia boleh tarik balik.sbb tu aku x percaya dgn dgn sebarang kenaikan pangkat.pasal tu sama kut aku x dpt tu.tp sejak aku di as lg,aku bukannya jenis yg suka puji memuji ni.aku pun heran,member2 aku boleh ingat baju baru yg org lain pakai.kalau ada yg tukar kereta baru tu ok jugak depa ingat sbb bukan selalu org tukar kereta.ni baju yg pakai hari2 dan corak yg bermacam2,depa boleh begitu peka.aku memang respek la.mungkin aku hanya tau colour baju uniform aku sj kot.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai